Pripojeni kabelu

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Neděle Leden 29 18:17:52 CET 2006

Ja nevim, ale kdyz jsem poprve dostal do ruky WAGO
svorku a strcil jsem do ni drat a zaboha nesel vyndat, az
mi nekdo poradil ze musim postupnym korucenim, tak
me to lamentovani preslo, nicmene by asi stacilo zmerit
prechodovy odpor ne, pevnost mi prisla hodne dobra.
Ale tezko rict na jakem principu je ta 3f zasuvka¨

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Petr Tosovsky" <PetrTosHW@PTmodel.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 29, 2006 5:46 PM
Subject: RE: Pripojeni kabelu

Nevim jak presne u tehle zasuvky, ale pruziny byvaji na objimkach pro
zarovky a jsou i takove svorky (myslim ze od Waga) na spojovani vice vodicu
kde jsou pruzne plisky. U vsech se ale podle me pocita s plnym vodicem (u
Wago je to i napsane). Kazdopadne nevim jak byste tam tu licnu dostal bez
nalisovane dutinky nebo bez pocinovani, i s nim to je problem.
Ve me to ale moc duvery nevyvolava, hlavne pro nejake vetsi vykony. Sroubek
je sroubek. Nicmene se to prodava, takze se to nejspis osvedcilo.

Tosa