Pripojeni kabelu

Petr Tosovsky PetrTosHW@PTmodel.cz
Neděle Leden 29 17:46:01 CET 2006

Nevim jak presne u tehle zasuvky, ale pruziny byvaji na objimkach pro
zarovky a jsou i takove svorky (myslim ze od Waga) na spojovani vice vodicu
kde jsou pruzne plisky. U vsech se ale podle me pocita s plnym vodicem (u
Wago je to i napsane). Kazdopadne nevim jak byste tam tu licnu dostal bez
nalisovane dutinky nebo bez pocinovani, i s nim to je problem.
Ve me to ale moc duvery nevyvolava, hlavne pro nejake vetsi vykony. Sroubek
je sroubek. Nicmene se to prodava, takze se to nejspis osvedcilo.

Tosa