OT: co vieme a co nevieme

MK info@mcu.cz
Středa Leden 25 14:54:28 CET 2006

> No zadne vratka, to hej, ale ja som to pochopil tak, ze problem je v
> nekonecnej - a opodstatnenej - paranoii (plus technickoorganizackych
> problemov typu maly IP priestor) _viacerych_ zucasstnenych medziclankov,
> nech sa to uz vola firewall, NAT, gateway, router, alebo akokolvek inak.
> Pri ich diverzite sa mi nejako nechce verit ze existuju univerzalne
> zadne dvierka a ze ich prave ja nemozem pouzit.
>
> Ale ked to vravis aj Ty, tak tomu uverim.
>
> Nemohol by si prosim uviest zivy priklad packetu co si odchytil pred 5
> minutami a je podozrivo nasmerovany (s vysvetlenim preco je to
> [...]

Vsiml jsi si te zaplavy smajliku ??????

Faktem ale je, ze jsem si jednou ten snifer spustil a logoval veskerou
komunikaci z jednoho pocitace do sveta - po nove instalaci WinXP (zakazany
update a dalsi sluzby) a svete div se ni zahadneho se tam neobjevovalo.
Podotykam, ze jsem mel snifer ne na TCP/IP, ale primo na Ethernetovych
paketech. Mimo jine mam celou sit za celkem slusnym firewalem (vlastne za
dvema) a ten take zrovna nijak zvlast nerve

Nezlob se, ale je osobne se mi zda mnohem logictejsi a jednodussi zjistovat
relevantni informace jinak nez prostrednictvim der (a je jedno zda umyslnych
nebo neumyslnych) v MS produktech.

S pozdravem
MK