OT: co vieme a co nevieme

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Leden 25 15:06:55 CET 2006

> Faktem ale je, ze jsem si jednou ten snifer spustil a logoval veskerou
> komunikaci z jednoho pocitace do sveta - po nove instalaci WinXP (zakazany
> update a dalsi sluzby) a svete div se ni zahadneho se tam neobjevovalo.
> Podotykam, ze jsem mel snifer ne na TCP/IP, ale primo na Ethernetovych
> paketech. Mimo jine mam celou sit za celkem slusnym firewalem (vlastne za
> dvema) a ten take zrovna nijak zvlast nerve
>
> Nezlob se, ale je osobne se mi zda mnohem logictejsi a jednodussi
> zjistovat
> relevantni informace jinak nez prostrednictvim der (a je jedno zda
> [...]

Gates, ani borci z NSA, fbi a pod nejsou tak blbí, aby pakety chodily samy.
To bývávalo. Už u NT4 to ale bylo jinak.

Mám jistou osobní skušenost s firmou, která přímo spadá (kvůli strategickým
materiálům) pod poručnictví NSA a ve vedení jsou 2 dosazení z NSA. Všude
musí mít NTčka, pač se do nich umí dostat bez vědomí správce.

JL.