OT: co vieme a co nevieme

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Leden 25 14:44:04 CET 2006

MK wrote:

> No a co jsi cekal ??? Vzdy a vsude jsou zadni vratka - jen v Linuxu se to
> zove jinak :))))))))))

No zadne vratka, to hej, ale ja som to pochopil tak, ze problem je v
nekonecnej - a opodstatnenej - paranoii (plus technickoorganizackych
problemov typu maly IP priestor) _viacerych_ zucasstnenych medziclankov,
nech sa to uz vola firewall, NAT, gateway, router, alebo akokolvek inak.
Pri ich diverzite sa mi nejako nechce verit ze existuju univerzalne
zadne dvierka a ze ich prave ja nemozem pouzit.

Ale ked to vravis aj Ty, tak tomu uverim.

Nemohol by si prosim uviest zivy priklad packetu co si odchytil pred 5
minutami a je podozrivo nasmerovany (s vysvetlenim preco je to
podozrive)? Zaujima ma technicka stranka veci, nie politika a podobne
kecy. Samozrejme, houby tomu rozumiem a snazim sa nieco naucit.

wek