Zkusenosti s BT chipem LMX9820 - vyreseno

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Leden 21 20:11:37 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 21.1.2006:

> Nevim jestli to delam jako ty, ale ja to delam barvama ImageCure,
> tisk pres sito, osvit, vyvolani, vytvrzeni. Je to takova patlacka,
> vyplati se to spis na vetsi serie.

Jo, ja to delam stejne, jen jinou barvou.

> Neni potreba, kulicky to ma uz z vyroby, takze staci polozit na
> plosky a pretavit.

Jo takhle, takze na novem svabu uz jsou kulicky z vyroby? Tak to jsem
netusil, ja nikdy novy BGA nemel. To jsou teda veci... ze bych to
nekdy zkusil?

> Blby je, kdyz ho potrebujes prehodit na jinej plosnak, to uz je
> potreba ty kulicky udelat znova a na to je potreba sablona a dost
> trpelivosti ;-)

Jo, jo, to vim teoreticky, jak se to dela... ocisti, sablonou daji
kulicky, pretavi apod.

> Celkem jo, ale je fakt, ze ja mam trening z oprav GSM.

No jo, tak to je jasny... :-)

> Prehodit COBBU nebo HAGAR v Nokiich je sranda tak na cvrt hodky, ale
> asi nejvetsi pakarna je vymena CPU v Nokii, jsou totiz prilepeny
> lepidlem a odstranit lepidlo a neznicit plosnak je docela fuska.
> Zkousel jsem to asi 3x a povedlo se mi to jen 1x :-(

A co rikali zakaznici?

> Kazdopadne pokud nemusis delat novy kulicky tak to fakt neni zadna
> veda. Kamos to pak ale dovedl k dokonalosti tak, ze nedelal kulicky,
> jen prejel pajkou plosnak i bricho pavouka aby priblizne srovnal
> cin, dal ho na plosnak, ohral horkovzduchem a primacknul nadoraz ;-)
> Taky mu to fungovalo, ale IMHO to je uz prasecina...

A jejej...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem