Zkusenosti s BT chipem LMX9820 - vyreseno

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Sobota Leden 21 20:00:17 CET 2006

At 19:45 21.1.2006 +0100, Petr Zahradnik wrote:

>Vida, delas si doma masku tak jako ja? Tak to jsme uz dva :-)

Nevim jestli to delam jako ty, ale ja to delam barvama ImageCure, tisk pres
sito, osvit, vyvolani, vytvrzeni. Je to takova patlacka, vyplati se to spis
na vetsi serie.

>No to jo. Tak to ale uz asi doma nemas :)

No to ne, tu mam na dilne... ( jako na dilne mimo barak ;-) )

>Ale tomu nejdrive tedy pridelas kulicky a pretavis je?

Neni potreba, kulicky to ma uz z vyroby, takze staci polozit na plosky a
pretavit. Blby je, kdyz ho potrebujes prehodit na jinej plosnak, to uz je
potreba ty kulicky udelat znova a na to je potreba sablona a dost
trpelivosti ;-)

>Aha, no zni to jednoduse... ale otazkou je, jestli to take je tak
>jednoduche v praxi :-)

Celkem jo, ale je fakt, ze ja mam trening z oprav GSM. Prehodit COBBU nebo
HAGAR v Nokiich je sranda tak na cvrt hodky, ale asi nejvetsi pakarna je
vymena CPU v Nokii, jsou totiz prilepeny lepidlem a odstranit lepidlo a
neznicit plosnak je docela fuska. Zkousel jsem to asi 3x a povedlo se mi to
jen 1x :-( Kazdopadne pokud nemusis delat novy kulicky tak to fakt neni
zadna veda. Kamos to pak ale dovedl k dokonalosti tak, ze nedelal kulicky,
jen prejel pajkou plosnak i bricho pavouka aby priblizne srovnal cin, dal ho
na plosnak, ohral horkovzduchem a primacknul nadoraz ;-) Taky mu to
fungovalo, ale IMHO to je uz prasecina...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz