Zkusenosti s BT chipem LMX9820 - vyreseno

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Sobota Leden 21 20:28:48 CET 2006

At 20:11 21.1.2006 +0100, Petr Zahradnik wrote:
>Puvodni zprava ze dne 21.1.2006:

>Jo takhle, takze na novem svabu uz jsou kulicky z vyroby? Tak to jsem
>netusil, ja nikdy novy BGA nemel. To jsou teda veci... ze bych to
>nekdy zkusil?

Co ja jsem mel novy BGA tak mely kulicky vzdycky. Asi to jinak nejde, jak by
se to osazovalo automatama?

>Jo, jo, to vim teoreticky, jak se to dela... ocisti, sablonou daji
>kulicky, pretavi apod.

Bud se pres sablonu natiskne reflow pasta, ta se pretavi a vytvori tak
kulicky a nebo se tam naskladaji hotovy kulicky,ale to jsem nezkousel.

>A co rikali zakaznici?

To bylo v telefonech na recyklaci, z nekolika nefunkcnich kusu se nekdy
povedlo slozit funkcni. V dobe kdy telefony staly jeste nejaky zajimavy
penize tak to stalo za to... Vzit telefon na opravu na vymenu CPU bych si
nerisknul ;-)
S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz