Jak merit teplotu ve 20 terariich

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Leden 16 16:52:59 CET 2006

   Tak to sem ted v podstate ve stejne situaci. Umim akorat ASM na x51,
C vubec (ani na PC, zato umim DOSovy pascal ktery je mi skoro na nic).
Nakonec asi ty dallasy pouziju kdyz maji DS18B20 v GM.

Je to skoda ze se na nasich skolach uci vesmes jen x51 a pascal (pro
PC). I kdyz je to mimo tema tak jen ve zkratce...
- na stredni skole sme brali pascal (DOSovy) a x51
- na VUT Brno opet od zacatku DOSovy pascal (skolu sem nedodelal kvuli
matice, odesel sem po 2 a pul letech)
- na vyssi odborne elektro (kterou studuju ted) opet od zacatku DOSovy
pascal (jeste k tomu rano na 7).

C bych se rad naucil, ale jaksi uz nezbyva cas...

JDrozd