Jak merit teplotu ve 20 terariich

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pondělí Leden 16 16:22:12 CET 2006

At 16:01 16.1.2006 +0100, JD wrote:
>    S AVR sem jeste nic nedelal, narozdil od 89S51, ktery mam "osahany",
>mam na nej programator atd...

Taky jsem se bal, ze to bude krutej prechod, ale nebyl a hodne se mi to uz
vyplatilo. A to jsem se zrovna zacal i ucit C. To C bych urcite doporucil,
AVR ASM mi moc nesedi, taky jsem byl zvykly na 51 ASM. Minimalne mas dobry
duvod zkusit modernejsi proc, to neni na skodu.Ja mel duvod jeste
jednodussi:potreboval jsem porty, ktery tahaj nahoru i dolu, coz 89C51 nema ;-)
Na programovani staci Ponyprog, coz jsou v nejjednodussi variante 3 odpory a
3 diody na seriaku...

Pri pouziti interniho A/D by tam stejne
>musel byt nejaky analogovy multiplexer, u ktereho si nejsem jisty jestli
>tam nevnese dalsi chyby.

Nektery AVR maji multiplexer s az 8 vstupy, ale to by bylo stejne malo. Ja
bych udelal kazdy termostat solo, kdyz uz nechces ty Dalasy, tak mam presne
takovy termostat co potrebujes napsany pro ATtiny13 a teplomer KTY. Dopises
k tomu seriak (taky mam hotovy) a pozadovanou teplotu tam muzes treba
nahravat z PC.

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz