Jak merit teplotu ve 20 terariich

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Pondělí Leden 16 17:54:20 CET 2006

Zdravim,

Tak dobre:

- na ZS a jeste na pocatku SS jsem delal jen na Zilogu Z80 v asm:).
- na SS
-- mel jsem pul roku Pascal, tehdy jsem v nem delal rad:)
--Procesory jsme zadne nedalali:(, ale i presto naucil jsem se v jejim
prubehu(SS) PIC v asm a ke konci SS i v C
-- C/C++ pro x86 koncem SS zase sam

- ted co jsem na univerzite jsem se musel naucit ciste v dobe volna
ATmega128 v ANSI C s podporou maleho OS a ethernetu:).

Pri studiu jsem taky nemel ustlano na ruzich!, sel z prumyslovky na studium
fyziky, takze zadna vyhoda v matematice jako gymnazisti, takze me matematika
dosti tizila:). V prvaku jsem dokonce shorel jak papirovy cert:), ne zrovna
z duvodu tezke matematiky, ale spis diky nemoci. Proste kdyz chybite skoro
cely semestr:(, tak sice to lze nehnat, aby kredity vysly pro postup, ale to
cloveka dostihne nasledujici rok a nebo ve tretaku...

Nechci zlehcovat studium matematiky tady nebo tamhle, ale kdyz jsem delal
analyzu I. a pak II. v prvaku, tak jsem byl v naprostem uzasu z toho, co
jsem nasel na netu. Studijni maerialy z VSB a VUT pro analyzu vcetne
prehledu casu na jednotlive partie analyzy. Hlavne z jednoduchosti a kolik
casu bylo poskytnuto studentum na VSB a VUT pro konkretni partie analyzy!

Ten samy uzaas mne cekal na zkouškách z Analyzy I., kde jsme byli spolecne s
ekonomy. Asi tak, ze fyzik dostane tezsi priklady temata a zkousku ma za 8
kreditu. Ekonom ma lehci priklad i tema a ma to za zajedenact kreditu:).

No, takze tak nejak s matematikou:))).
Jinak dle studentu, kteri prichazeji do Olomouce z Prahy(matfyz) vyleza, ze
Olomouc nema sice takovou prestiz, ale rozdil ve vyuce neni na urovni
vetsiho mnozstvi informaci. Pouze Olomouc to ma lepe usporadano a lip
navazuji pozadovane znalosti a jejich aplikace. Coz vždy taky není idealni,
ale je to v unosne mire...

Pokud jde o C, tak mi nerikejte, ze se to nemae cas naucit:).
Prece na zacatku kdyz zapomenete na temata jako pointery, strukturovane
typy, slozite vyrazy s problemem priority vyhodnoceni, ktere VZDY jdou
prepsat hezky a postupne, tak se neni skoro co ucit.

Navíc mae vyhodu, ze takove ty klasicke věci jako smycky, podminky apod.
umite popuzivat z Pascalu:).

Jo kdybyste řekl C++, tak to by bylo jiné kafe, ale vezte, ze v Olomouci na
informatice se hazeji studenti primo do C++, objektu a podobných srandicek.

Dva semestry jsem si to s nima zkusil, kdyz ony ty body za to staly:).

S pozdravem,
                Marek Pavlu