Modelari na UFO model

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Leden 12 23:18:50 CET 2006

No, cpát tam gyro je skoro škoda, když je to dálkově ovládané. Moc bych
za to nedal, že "gyro" je jen marketingové pojmenování obyčejného
dvouosého akcelerometru a mikrokontroléru, který reguluje otáčky tak,
aby se celá ta bestie vznášela vodorovně.

Zásahem z R/C se otáčky jednoho motoru sníží, tím se celá věc maličko
naklopí a už to letí na tu stranu, která je níž. Pokud by se do toho
přidal i mix na "plyn", dala by se patrně regulovat i rychlost letu. Ale
v tom případě mně nenapadá, jak to roztočit.

Zdraví PavelK