Modelari na UFO model

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Čtvrtek Leden 12 23:11:53 CET 2006

Koupit sice jo, jenze je to 27 MHz a to je docela v tu chvili drahy.
Jinak nepochybuju, ze by to stalu urcite stejne to udelat jen ty 3gryoskopy,
zamavaji s cenou.

No ja mam dojem, ze ty motorky jsou pevne, protilehle se toci jednim
smerem a druhe dva druhym. Diky gyru to umim naklopit, ale co dal,
nejak me moc nenapada ten princip. Takze pokud je nelze naklapet,
tak pak by jsem byl zvedav co s tim.

Prostredni neni video jen odkaz na prodejce s obrazkem

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Pavel Kořenský" <pavel.korensky@dator3.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 12, 2006 11:01 PM
Subject: RE: Modelari na UFO model

No, nejjednodušší by asi bylo to koupit a prozkoumat.

Jak jsem se díval na ta videa (prostřední bohužel nějak nemohu otevřít),
tak se domnívám, že ty 4 motorky jsou schopné se otáčet kolem té tyčky
na které jsou zavěšené. Takže by stačilo jeden mírně naklonit a už se to
roztočí. Pohyb dopředu, dozadu či do stran by se mohl řešit současným
naklopením motorků vpravo/vlevo nebo vpředu/vzadu.

Zdraví PavelK

http://rcsimon.wz.cz/Videa/x-ufo1.wmv
http://www.robosapienshop.com/special/xufo.htm
http://www.robosapienshop.com/special/images/xufo/video/xufo.wmv