[ KOMERCIA ] \ CANON PowerShot A520 na predaj

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Leden 10 17:32:43 CET 2006

No, konecne to nekdo trefil.
Ano lidi, zvyknete si, ze nakupovat v zahranici je normali vec.
Argumenty s reklamaci nejsou na miste. Existuji i jine shopy byt
nemecke, ktere maji kamenne obchody v CR - treba OEHLING.  Ja konecne
nakupuji
treba u  Fischer-Bernard , ceny vetsinou nekde jinde nez u nas. A uz
jsem mel i
tu cest reklamovat zbozi. Slo to naprosto v pohode u nas v ceskem
servisu. ( prvni rok pri nakupu u Fischera reklamace  kdekoliv, druhy
rok prez ne)
   A k otazce prodeje pouzite veci - i pokud je vec zanovni, ztraci
okamzikem nakupu cca 10-20 procent z puvodni ceny. Zvlast, pokus je jiz
zbozi pouzite. Navic  treba prizpusobit prodejni cenu aktualni cene
v nejlevnejsim shopu, pokud prodavam na internetu. Pripadne prodavat
treba draz
v mistnim tisku v sekci "inzerce"  cekat na nekoho , az se chyti.
Kecy typu ukazu , predvedu, super výkon velmi pomohou. Ale tady na foru
asi tezko :-)
Kazde zbozi se kupce najde, jde jen o to kde a za kolik....