[ KOMERCIA ] \ CANON PowerShot A520 na predaj

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Leden 10 17:11:34 CET 2006

Já jsem sice nenapsal cenu, ale bral jsem běžnou cenu, za kterou bych ten
foťák mohl nabídnout já. Byla prakticky stejná jako na používaný foťák. A
upřímně řečeno mnoho lidí si rozmyslí, jestli si koupí byť i krátce
používaný foťák za prakticky stejnou cenu jako úplně nový.
A že Pixmania sídlí kdoví kde? No a co? Pokud mám řádně vyplněný záruční
list, tak prostě zajdu do prvního autorizovaného servisu Canonu a nechám si
ho opravit a vynechám všechny zbytečné články mezi tím, které akorát zdržují
opravu...

PS: Chcete někdo ten foťák nový? Za 6300,- je váš, stačí napsat adresu. I
sám autor uznal, že ta cena je příliš vysoká, tak nechápu, proč se v tom teď
vůbec někdo babrá...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death