Dalkove studium na VS

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Leden 4 13:50:12 CET 2006

Este doplnim, u bratovho zamestnavatela je tiez moznost preplatenia
nakladov na cestovne, literaturu a pod. - az po uspesnom skonceni
studia, do vysky 100kSk a so zavazkom ostat pracovat 3 roky.

> Jeste dotaz, jak zamestnavatel hodnoti vasi praci? Hodnoti to co
> udelate, nebo 'odsezeny cas'?

Ja to druhe, ale samozrejme musim mat aj vysledky. Ked som ale napr.
sikovnejsi, ze nieco stihnem skor, musim sediet v praci. Ono sa ale zas
vzdy nieco najde. Mame pohyblivu pracovnu dobu s fixnou castou a suma
hodin na konci mesiaca musi sediet (obmedzene prenosy su povolene). Ked
je ale roboty vela, ze treba robit nadcas, tak to preplatia formou
odmien vo vyske priemerneho hodinoveho platu.

miro

--- Michal Grunt <michal.grunt@volny.cz> wrote:

> To je ale divny zamestnavatel, kdyz neumi vytvorit podminky pro
> vzdelavani zamestnancu. Misto aby byl rad, ze se zamestnanec o neco
> zajima, bude i vice kvalifikovany a pro zamestnavatele urcite vice
> platny... Nevim, ale ve vetsich firmach je normalni, ze vam skolu
> dokonce i zaplati (kdyz mate sluzebni auto tak i kolikrat plati
> cestu)
> a dobu co jste ve skole normalne plati jako kdybyste byli v praci (za
> urcitych podminek, napr. podepsani pracovni smlouvy na x let
> dopredu).
> Divny to zamestnavatel...

Yahoo! DSL – Something to write home about.
Just $16.99/mo. or less.
dsl.yahoo.com