Dalkove studium na VS

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Leden 4 13:32:21 CET 2006

To je ale divny zamestnavatel, kdyz neumi vytvorit podminky pro
vzdelavani zamestnancu. Misto aby byl rad, ze se zamestnanec o neco
zajima, bude i vice kvalifikovany a pro zamestnavatele urcite vice
platny... Nevim, ale ve vetsich firmach je normalni, ze vam skolu
dokonce i zaplati (kdyz mate sluzebni auto tak i kolikrat plati cestu)
a dobu co jste ve skole normalne plati jako kdybyste byli v praci (za
urcitych podminek, napr. podepsani pracovni smlouvy na x let dopredu).
Divny to zamestnavatel...

Jeste dotaz, jak zamestnavatel hodnoti vasi praci? Hodnoti to co
udelate, nebo 'odsezeny cas'?