Dalkove studium na VS

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Leden 4 12:21:47 CET 2006

Brat dialkovo studuje na PhD, som s nim teraz volal, ako to ma
zariadene. Jeho zamestnavatel je rad, ze si rozsiruje vzdelanie (je to
v ekonomickom odbore), takze mu problemy nerobi. Volno na navstevu
skoly si moze brat formou dovolenky alebo neplateneho volna. V nejakom
internom predpise maju, ze na pripravu na statnice / dizertacku
zamestnavatel poskytne do 4 tyzdnov neplateneho volna.

Zaver je proste ten, ze alebo zamestnavatel poskytne podmienky
studovat, alebo neposkytne.

miro