Dalkove studium na VS

David Franc taunus@seznam.cz
Středa Leden 4 11:33:59 CET 2006

pokud neni dohoda ve firme, tak asi dalkove studovat nejde, predpokladam

kdysi jsem to zkusil, 1. semestr dalkove FEL, vyuka byla bez problemu (1den
/14dnu). horsi to bylo pred zkouskovym, kdy si na 3dny v jednom tydnu nekdo
vymyslel zapoctovy soustredeni a potom zkousky  a uz jsem to casove
nezvladal a to byl jeden ze 2.duvodu proc zustalo jen u toho jednoho
semestru :-(

D.

----- Original Message -----
From: ""Bc. Karel Minarčík"" <karel.minarcik@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 04, 2006 11:20 AM
Subject: Dalkove studium na VS

Mozna to tu nepatri, ale chtel bych se zeptat, pokud studujete dalkove
na VS, jak to resite v praci s uvolnenim do skoly.
Ja dodelavam dalkove elektrofakultu, vyuku mam co 14 dnu v patek,
vetsinou pres cely den, Normalne si na vyuku beru dovolenou, ale te je
jenom 20 dnu rocne a jeste musi zustat na tyden po vanocich, kdy se v
nasi firme nepracuje. Firma mi nechce poskytovat dalsi volno (i
neplacene), a kdyz mam treba vyuku jenom rano, tak mi odmita povolit
pozdejsi prichod do prace.Jak to resite vy? Díky.