WiFI -- : Novela VP zefektívni kontrolu a zníži rušenie v pásme 2,4 GHz

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Leden 3 15:38:41 CET 2006

Pokud jde o regulaci - HW AP nevi, co je na nem pichnuty za antenu ani jak dlouhej kabel k ni vede, takze nema sanci regulovat vykon automaticky "aby splnal normy". A nejsem si jistej, jesi vubec reguluje automaticky. Spis se v nejakym nastaveni vybere vysilaci vykon a s tim to pak pobezi furt, dokud se to neprenastavi.

Vyzarovany vykon si uzivatel musi spocitat sam (pripadne zmerit, nebo pockat az mu to zmeri prislusny urad a da mu pokutu ;-)). Proste secist vykon AP a anteny, odecist ztraty na kabelech, konektorech pripadne nejaky bleskojistce a vyleze z toho nejaky cislo v dB.

P.K.

Dal¹í informace o konferenci Hw-list