WiFI -- : Novela VP zefektívni kontrolu a zníži rušenie v pásme 2,4 GHz

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Leden 3 14:25:06 CET 2006

--- Tony Malecky <tony@malecky.cz> wrote:

> Proboha clovece kazdemu je uplne jedno co tim prenasite nebo
> neprenasite
> a kam se pripojujete.. Stejne jako je kazdemu jedno jestli je Vas
> provider sidliskovy nebo nadnarodni.

To mi je jasne, napisal som, co som napisal len preto, aby som
zdoraznil moju dilemu, ci mam povinnost ja alebo provider. Ak by som sa
spajal aj s niekym inym, nepytal by som sa - povinnost by bola
jednoznacne na mne.

Jozovi Racekovi:
>Ak to mas kupene a je to tvoje, provider ti poskytuje iba
> moznost pripojit sa na jeho stranu, tak to asi budes musiet
> prihlasit...( si prevadzkovatel svojho bodu)

Zariadenie (antenu + AP) som si odkupil, teda je to moje, ale kym
vyuzivam sluzby providera, musim suhlasit so zaheslovanim konfiguracie
AP...

>BTW - obavam sa, ze s 15 dB antenou to limity vyziareneho vykonu
>prekracuje.

Vyziareny vykon ale zavisi aj od toho, co do anteny tlaci AP. Ten moj
Wline W3000G ma "20 dBm regulovateµný output power", tak snad si ho
reguluje podla potreby a hlavne tak aby splnal normy :-)))

Vdaka vsetkym za odpovede, pretoze neboli jednoznacne, obratil som sa
mailom na providera. Mal som to urobit ako prve. Ked mi odpisu, napisem
sem vysledok.

miro

Yahoo! for Good - Make a difference this year.
http://brand.yahoo.com/cybergivingweek2005/

Dal¹í informace o konferenci Hw-list