Re[2]: WiFI -- : Novela VP zefektívni kontrolu a zníži rušenie v pásme 2,4 GHz

turby@chips.cz turby@chips.cz
Úterý Leden 3 15:42:13 CET 2006

> Vyziareny vykon ale zavisi aj od toho, co do anteny tlaci AP. Ten moj
> Wline W3000G ma "20 dBm regulovateµný output power", tak snad si ho
> reguluje podla potreby a hlavne tak aby splnal normy :-)))

uz vidima jak se ten AP sam reguluje tak, aby splnil nejake normy
:-)))

miro, za prve vykon vysilace je jedna vec a vyzareny vykon antenou je
druha vec. Pokud budes mit smerovou antenu, tak bude v ose anteny
mnohem vetsi vyzareny vykon nez je povoleny i kdyz pripojis AP bez
uprav urceny pro vsesmerovou antenu +/- 1db. Je treba to spocitat dle
zisku anteny a podle toho tam pustet vykon. Zadny AP to za tebe sam
neudela.

Daląí informace o konferenci Hw-list