[OT] Jak na deinterlace videa ve Windows ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Únor 21 00:27:59 CET 2006

Hmmm,

to mně moc neuklidňuje. Dal bych přednost nějakému řešení, které
nesnižuje vertikální rozlišení na polovinu.

Já vím, že tenhle problém není vůbec triviální, ale tak nějak si říkám,
že tohle už musela řešit fůra lidí a že by tedy něco existovat mohlo.

Já bych se snad ani nebránil tomu, napsat si to sám. Ale problém je v
tom, že do vnitřního programování v Oknech skoro vůbec nevidím. Pokud by
to bylo tak, že dostanu interrupt v okamžiku, kdy je v bufferu obrázek,
znám pointer na obrázek a mohu začít psát něco ve stylu:

#asm

#endasm

tak bych si s tím nějak poradil. Ale takhle jednoduše to bohužel v
Okénkách nefunguje :-(

Zdraví PavelK