[OT] Jak na deinterlace videa ve Windows ?

Tony Malecky tony@malecky.cz
Úterý Únor 21 00:14:59 CET 2006

Pokud Vás to uklidní, tak filtr deinterlace do virtualdubu fungoval v
podstate tak, ze jedny z pulsnimku zahazoval....

Trápil jsem se s tím svého času u animovaného krtka nahrávaného z TV,
kde se mi otočily pulsnimky a byl to teda porod...

Tony OK1HMA