[OT] Jak na deinterlace videa ve Windows ?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Únor 21 13:04:22 CET 2006

> Behalf Of Pavel Kořenský
> to mně moc neuklidňuje. Dal bych přednost nějakému řešení, které
> nesnižuje vertikální rozlišení na polovinu.
>
> Já vím, že tenhle problém není vůbec triviální, ale tak nějak si říkám,
> že tohle už musela řešit fůra lidí a že by tedy něco existovat mohlo.

Existuje. 3lo o to, že se ty 2 půlsnímky zvětšily na výšku, liché/sudé řádky
měly každý jinou průhlednost (sudý/lichý snímek to měl samozřejmě posunuté),
no a výsledek - no mělo to větší rozlišení než půlsnímek, ale nebylo to v
pohybech zase tak ostré jako půlsnímek (pokud obraz byl statický, apk byl
ostřejšé). Při movie kompresi to však artefakty stejně překryjí.

JL.