#include (bylo avr-gcc a debug informace)

MK info@mcu.cz
Úterý Únor 14 13:02:01 CET 2006

> Omlouvam se ze jsem se narodil.

Omluva se prijima .))

> A kdyz uz se tak stalo, tak ze jsem se narodil o zhruba dvacet let pozdeji
> nez
> vy, ktery programujete pokud si to pamatuju od nejake poloviny
> osumdesatych
> let.
> Ja s C zacal asi pred 4ma lety a nevenuju se tomu naplno.

A co jste tim chtel rict?? Ze se prilezitostne zivite psanim v Cecku a
pritom ho neumite ??? To ma byt argument ???

> Nechapu Vasi alergii na slovo linux a to i na nevyrcene.

Tak si povsimnete, ze jsem predevsim alergicky na to deleni na windowsaky a
linuxaky. Dale si povsimnete, kdo pravidelne a pri kdejake prilezitosti
pouziva tyto vyrazy, ci jine bonmoty na tyto OS.

> Jestli takto budete reagovat, pokazde kdyz napisu nejake dve moznosti,
> jednu
> pro jeden os a jednu pro vsechny ostatni osy, pak tu mame zdroj legrace na
> dlouhe roky dopredu.

Ne, reagoval jsem na to, jak jste se "zastaval hrisnika" a pomerne jasne a
zretelne jsem napsal proc mam vuci tomu zastavani vyhrady.

S pozdravem
MK