#include (bylo avr-gcc a debug informace)

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Únor 14 12:46:52 CET 2006

Omlouvam se ze jsem se narodil.
A kdyz uz se tak stalo, tak ze jsem se narodil o zhruba dvacet let pozdeji nez
vy, ktery programujete pokud si to pamatuju od nejake poloviny osumdesatych
let.
Ja s C zacal asi pred 4ma lety a nevenuju se tomu naplno.
Jen jsem se pokusil poradit neco konkretniho a dopustil jsem se opet te chyby,
ze jsem odpovidal drive nez jsem precetl cely(e oba) thread(y).
Nechapu Vasi alergii na slovo linux a to i na nevyrcene.
Ale kdyz uz jste opet a opet zbytecne vlozil do threadu svoji pravidelnou
davku emoci, pridam i ja svuj argument - v linuxu se da programovat z
prikazove radky, zatimco ve windows si to dost dobre nedovedu predstavit.
Tedy tak aby se dalo hovorit o trochu efektivni praci.
A jestli se neshodneme ani na tom ze BASH je vykonejsi nastroj nez windowsi
COMMAND, pak se opravdu nemame o cem bavit.
Ale o tom to naprosto nebylo.
Moji chybou, kterou znovu priznavam, bylo ze jsem doporucil pouziti
intergrovaneho avrstudia a winavr, kde se vse nastavi samo, aniz jsem si
vsiml, ze uz jste mu to poradili drive.

Jestli takto budete reagovat, pokazde kdyz napisu nejake dve moznosti, jednu
pro jeden os a jednu pro vsechny ostatni osy, pak tu mame zdroj legrace na
dlouhe roky dopredu.
HOWGH

Jakub Ladman