#include (bylo avr-gcc a debug informace)

MK info@mcu.cz
Úterý Únor 14 12:24:58 CET 2006

> Musim se "hrisnika" zastat.
> Samotnemu mi trvalo strasne dlouho, nez jsem pochopil jak ze to make
> funguje a
> jak se spravne davaji jednotlivy zdrojaky dohromady do jednoho programu.
> Predtim jsem prave bojoval s tim, ze zalezelo na poradi includu a ja jsem
> vubec nechapal co delam spatne.
> Az jsem to nekde konecne odkoukal a pochopil, resp. konecne jsem narazil
> na
> dobre komentovany Makefile.
> Btw: Asi jste (myslim "hrisnika") windowsak a tak kdyz to budete psat v
> [...]

Kurna, tohle úprece neni o tom jak funguje make, ale o tom jak, co a proc
psat v Cecku. To ze to nekdo takhle zacne psat je jen a pouze o tom, ze
proste o Cecku krome syntaxe absolutne nic nevi.

A uz vubec to nema nic spolecneho s Windows ci jinym OS. Pod KAZDYM beznym
desktopovym OS existuje rada IDE, ktere dokazi makefile generovat
automaticky. Treba takove Eclipse je multiplatformni, opensource a nevim co
jeste IN a je to jedno z vynikajicich IDE (osobne pouzivam na ARM, MSP430, a
obcas AVR)

S pozdravem
MK