#include (bylo avr-gcc a debug informace)

Jan Matejka matejka@cat.cz
Úterý Únor 14 20:17:08 CET 2006

> Proste je to blbost, ktera proti sposte problemu nema zadne
> vyhody - krome jedine clovek vetsinou vystaci se standardnim
> MAKE souborem z nejakeho prikladu a nemusi se ucit jak si ho upravit.

Jednu "vyhodu" bych doplnil. Kdyz jsem si hral s SDCC tak vysledek kompilace
takto poskladaneho "projektu" byl lepsi nez klasicky slusny zpusob s vice
oddelenymi moduly. Duvodem bylo to, ze kompilator videl cely kod a mohl
provadet optimalizace (pridelovani prekryvane pameti). SDCC linker tuto
schopnost nemel.
Aby to fungovalo, bylo potreba funkce deklarovat jako static, takze
kompilator s jejich volanim mohl cachrovat, protoze mel jistotu, ze nebudou
volany z jinych modulu.

Jan Matejka