Rotoped

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Únor 13 22:54:30 CET 2006

Ano , souhlas, odsoudil jsem vec, ktera pro ME nema smysl. Ja jsem
vlastne puvodne  jen chtel rict, ze hodne lidi ma tu moznost si vyrazit
do prirody na kole a stejne doma poti na rotopedu - prave tohle mi hlava
nebere.
Kdyz jsem uvedl, ze nechapu, proc si lidi takovej kram kupujou, mel jsem
na mysli prave cloveka, ktery bez problemu muze sednout i na bicykl.
Jenomze s rotopedem muze koukat na bednu  a pri tom  jeste treba
grilovat klobásky.
Asi jsem to spatne napsal, ale rotoped se totiz stava  a je  modnim
doplnkem domacnosti.  Nepsal jsem, ze je to k nicemu nebo ze to pro
nekoho nema smysl.
Duvod, proc si ho treba koupila moje kolegyne v praci byl  ten, ze se na
kole venku boji  ( auta, bezohlednost ostatnich  ...atd....) -  taky
padny argument.
Mas pravdu, je treba na vec se divat  vic zesiroka, ja na to mam svuj
pohled, ktery jsem vyjadril.