Rotoped

RVsoft rvicek@quick.cz
Pondělí Únor 13 22:27:26 CET 2006

To, ze to nechapete neznamena, ze to nema smysl a je to k nicemu.
Znamena to jen, ze se Vam nestalo neco kdy by Vam to doslo, na co to
muze byt dobre.
A znamena to jen to, ze nejste schopni pochopit, ze jsou i lidi, kteri
se do prirody treba nikdy nedostanou - mozna prave diky takovym lidem,
kteri koukaji jen ocima zdravych.

Bylo mi tak zle (diky prikladne peci doktoru zajimajici se jen o body a
kaslajici na vsechno co jen trochu vybocuje z obvyklych priznaku, ktere
se naucili na VS), ze jedine jak jsem byl schopen se zacit pohybovat byl
prave rotoped a i na ten mne museli dovest z postele. Diky nemu jsem na
konci roku denne jezdil ctyricet na opravdovem kole v prirode.
Opomenuti lekaru mne ZATIM stalo ctyri roky zivota v nejlepsich letech a
zrejme k nim pribudou dalsi.

Nepisu to z nejake zatrpklosti, ale proto, ze jsem si s lekari uzival
prakticky cely zivot a muzu rict, ze netolerantnost zdravych vuci
nemocnym je strasna vec (treba jen neuklizeny snih na chodniku pred
domem Vas odsoudi do role domaciho vezne). Pritom mezi zdravym a
nemocnym je rozdil JEN jedineho telefonatu, abyste pochopili aforismus:
"Co je to miluji te, proti neni to zhoubne."

RadekCX

P.S. Vlakno zitra rano utnu. Neberte to nikdo jako nejaky osobni utok,
ale spis jako jiny pohled na vec, ktera bohuzel neni samozrejma.