DVB-T domovni rozvod

Bitovod hw@prelude.cz
Sobota Únor 11 22:08:54 CET 2006

Taky si nemuzu nerypnout: To jako ze uz nebude mozny kouknout se na jeden
film a jit si lehnout? Ja ani moji rodice ani rodice moji pritelkyne nic vic
nepotrebujeme, takze s nastupem nove technologie budu potrebovat X dalsich
PC? Vynikajici predstava... To opet nekdo rozhodoval, co je "v zajmu lidu",
nebo je to jen zbozne prani?

Mimochodem - legalni DVD si kopiruju a vyhzuju z nich ty tuny blbosti, kvuli
kterejm musim zmacknout sest tlacitek a pockat ctyri minuty, nez se spusti
film...

Zacinam VELMI sympatizovat s panem Jirkou, D-Fensem a jim podobnymi...¨

Pavel