DVB-T domovni rozvod

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Únor 12 13:16:43 CET 2006

2) ja teď používám Imationy, ale nemůžu s jistotou žíct, jestli jsou
nejlepší, protože nejstarší mám z října 2005. Verbatim jsem zavrhnul už jako
CD. Mám starší vypalovačku LG GMA-4020B. Nedávno jsem přišel na to, že když
se přehřeje, tak hapruje čtení (takže zápis zřejmě taky), dal jsem pod ní
větrák a od té doby celkem bez problémů. Každý médium testuju hned po
vypálení v "Nero CD-DVD speed".

5) Upřesním kolik se čeho vejde na DVD a VHS. Standartní 240-ka VHS kazeta
může pojmout 2x tolik na LP (kvalitativně ještě ujde) nebo 3x tolik na SLP
(kvalitativně o poznání horší). I DVD má několik režimů pro nahrávání, které
se můžou lišit jak bitratem, tak i rozlišením. Na obalu od jednoho média je:
HQ 60 min, SP 120 min, LP 180min, EP 240 min, SLP 360 min, SEP 480 min.

"Malé domácí STA" by IMHO šlo udělat z těch několika (=čtyřech pro stejný
počet programů jako máte teď) set-top boxů, do každýho dobastlit obvod, co
by je zapínal po výpadku napájení (aby nezůstaly ve stand-by), navíc by se
mohly předělat tak aby jejich nápájení bylo společné z jednoho zdroje (který
by měl menší ztráty než 4 menší).

P.K.