UPS APC - nahradni baterie

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Únor 10 10:05:48 CET 2006

No podle domeny meho mailu vite kde delam a na kazde pobocce kde jsou
pocitace je i UPS - nekdy i vic. Plus ruzne servrovny atd.

Ja APC neobhajuji a dle meho si udelali ze samozrejme veci (tedy to ze
"spotrebni" material nelze vymenit) svuj "byznys", na kterem holi.

Ano kdyz odejde UPS na baterku tak se misto ni namontuje jina a tahle
posle na vymenu a kalibraci. Ono je to nakonec lepsi mit jistotu, ze je
to OK nez pak je dalsich 100km to znova menit. Jak rikam, ale za baterie
neplatime beznou cenu.

RadekCX