UPS APC - nahradni baterie

Tom Mazouch mazouch@ica.cz
Pátek Únor 10 08:10:22 CET 2006

> Aigor wrote:
>
> Tohle mě docela zajímá,
> Linux sice nemám, ale určitě není problém někam nainstalovat. To se
> pak
> kalibruje normálně přes sériový kabel ?

Uz jsem to tady mam dojem nekdy psal, ale zrejme davno...
Kalibraci (da-li se to tak nazvat) jsem delal "ciste HW" podle popisu z
www.networkupstools.org. APC Smart 1000. SW kejkle k nicemu nevedly,
furt to nehodlalo pochopit, ze jsou tam novy baterky a davalo to pokyn k
shutdownu po 1-2 minutach.
Takze strucne - UPSce SW vypnout pipak (jinak bude dlouho narikat),
odpojit zatez, nechat poradne nabit. Pripojit 30% zatez (u me nejaka
kombinace zarovek cca 300W), vyrvat UPSku ze zdi a nechat bezet, dokud
sama nechcipne (na male napeti baterek). Samozrejme s odpojenym
komunikacnim kabelem (aby neco nespadlo :-). Kdo ma trpelivost a chce (o
trosku) lepsi vysledky, zopakuje celou tuto pakarnu jeste jednou.
"Najednou" to zaclo drzet desitky minut zcela bez problemu.
Pry to nemusi zafungovat - jako ostatne cokoli, tykajici se APC :-(.

  TomM