Repro Body Shaker

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Čtvrtek Únor 9 16:18:09 CET 2006

Puvodni   zprava   "Re:   Repro   Body   Shaker"  od  "Saša  Svobodová
(hw-list@list.hw.cz)" z 9. února 2006, 15:42:03,
msgid:43EB54BB.7020206@centrum.cz (1051 bajtu):

SS> Zdravím,

SS>     hodně NF jsem myslela jako hodně nízká frekvence. 30 Hz není zvuk,
SS> ale klepání. To prostě není slyšet (já vím jak kdo ...)

SS>     Tak budu přemýšlet. Děkuji za odpověď.

SS> Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den přeje

SS>                                         Saša K. Svobodová

   30  Hz  je  jeste pomerne dost, na me soustave PC (integrovany AC97
   kodek)  -> Tesla 813A zvuci jako zbijecka ;) Slysitelne minimum mam
   15 Hz, to uz je slyset spise "sum" membrany o vzduch a pri 10 Hz uz
   neni slyset nic, jen videt kmitani membrany reproduktoru ;)

   Rozhodne  muzu  z  vlastni  zkusenosti  rict,  ze mezi sluchatkama,
   jejichz  frekvencni  charakteristika  zacina  na  15  -  20  Hz   a
   sluchatkama s 25 - 30 Hz je docela _podstatny_ rozdil v prokresleni
   basu (takove kulate, mirne do modra, ale casto az fialove ;)

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy