Repro Body Shaker

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Únor 9 16:02:00 CET 2006

> Behalf Of Saša Svobodová
> udělat leptačku DPS, položit na to misku a pustit bručení :)

To už tady kdysi šlo jako link, nějaký amík položí na reprobedničku misku,
pustí tam tuším 6VAC (u nich 60Hz), no a vrní a leptá. Bylo to v souvislosti
s nějakou neobvyklou leptací lázní. PDF mám na linuxu a zdechla mi tam
síťovka.

>     Čili chápu to dobře, že se do toho pustí (hodně) NF signál a ono to
> pak klepe tím, co je na tom ? Já to našla u Tipy.

Když se podíváte na ten obrázek v tom jejich eshopu, tak to snad vidíte,
nebo potřebujete nějaké dioptrie? Můžu vám -4 klidně věnovat ;-D

JL.