Repro Body Shaker

Ondrej Ulehla dj-bobr-hwkonf@seznam.cz
Čtvrtek Únor 9 22:23:10 CET 2006

Primarni problem jest, ze ve vetsine dnesnich kostelu a modlitebnich
salu jsou "skutecne" varhany jiz pouze dekorativni prvek a zvukovou cast
zastavaji varhany elektronicke. Ma to nepochybne vyhodu, ze se to nemusi
porad cistit, na bezny kostel staci 5W nf koncak s MBA810 (a s
dostatecnou rezervou) a ladi se to jednim potakem :)
Nevyhodou jest, ze nejnizsi kmitocty, co tyto varhany umi vyprodukovat,
zacinaji az cca na 40-50Hz a tak si na nich nelze otestovat, ze 16.35Hz
je/neni jeste slyset...

--
dj-bobr