Nabijecka - jakou vybrat?

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Úterý Prosinec 19 13:48:24 CET 2006

No ja nevim, kdyz to srovnam treba s osvedcenou
http://www.cybex.cz/Produkt.aspx?Type=F&PrmaId=464&Shortcut=SAN-MQR02-4X2300
, ktera stoji skoro na chlup stejne... Navic jak uz jsem nedavno psal,
zrovna pro fotak neni pomala nabijecka idealni, baterky pri pomalem nabijeni
nejsou moc ochotne dodat velke proudy, a protoze fotaky jsou docela zrouti,
tak pak maji tendenci predcasne "zdechnout".

Dusan Dolezal