Nabijecka - jakou vybrat?

Raven raven@wo.cz
Úterý Prosinec 19 13:30:31 CET 2006

Promin, ale tam je opravdu vyhovujici jen ta cena. Sam jsem koupil v
zivote kupu kramu, ale i nekolik "solidnich" vyrobku. A za jeden
povazuji
http://www.conrad.cz/nabijecka-voltcraft-ipc1-4x-aa-nimh-2500-mah+dp90526/
Nekoupil jsem u konrada, ale v nejakem i-shopu za 1200 pod jinym jmenem
... http://www.batterylogic.co.uk/technoline/technoline-i-charger.asp

S pozdravem Raven