Nabijecka - jakou vybrat? To: D.D. .."pri pomalem nabijeni nejsou moc ochotne dodat velke proudy"..

Mirek mi3@centrum.cz
Úterý Prosinec 19 14:48:06 CET 2006

Zajímalo by mne jestli zkušenost .."pri pomalem nabijeni nejsou moc ochotne dodat velke proudy".. má i někdo jiný, popř. je toto podchyceno v literatuře;

u Panasonicu jsem kdysi  bez dalšího vysvětlení našel že pri NiMH nedoporučují "Trickle Charge"

Mirek