teraOT: hra na klavir

Hynek Sladky econf@centrum.cz
Úterý Prosinec 19 07:54:17 CET 2006

Pokud ma byt cilem ucit se na piano, pak je potreba mit nastroj, ktery
ma pianovou mechaniku a pianovou roztec klaves a spravny pocet klaves.
Bezne 'klavesy' maji totiz k pianovym nesmirne daleko, i kdyz umi
simulovat pianovy zpusob hrani... Koupili jsme Clavinovu a cena nebyla
az tak velka.

Hynek Sladky