teraOT: hra na klavir

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Prosinec 19 07:11:55 CET 2006

2006/12/19, Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw@seznam.cz>:
> Ja jsem se na klavir ucil (a nenaucil.-(
> Mohu se podivat, jestli jsem jeste nevyhodil ty noty ze kterych mne to ucili.
> Byly tam vysvetlene i prstoklady, polohy rukou a jine nezbytnosti.
> Jinak doporucuji poptat se v nejake lidove skole umeni nebo jak se ty bohulibe ustavy dnes jmenuji
> z ceho to tam uci.

Já jsem si kdysi koupil jednoduchý klávesy a pak jsem se sám učil
podle not, dotáh jsem to tak daleko, že dokážu zahrát melodii, dokonce
i udržet rytmus ;-) Umim zahrát i melodii odposlechnutou z rádia. Ale
do plnohodnotnýho hraní to má daleko.

> BTW: Sveho casu prislo na pretres, ze by se mohli ucit hudbe moji potomci.
> Tak jsem pro zajimavost strcil nos do hudebnich nastroju, kolik dnes stoji pianino.
> Prodavacka se chvili kroutila a teprve kdyz jsem ji ujistil, ze jej zatim kupovat nechci
> a cena se mnou nesekne, prozradila, ze kolem 100000Kc, ze se delaji vicemene na zakazku
> a devet z deseti ocnich lekaru....pardon co to kecam...zakazniku co si puvodne
> chteli koupit pianino odchazi s klavesami.

Elektronický klávesy jsou dneska docela chytrý - poznaj i sílu úderu,
takže se chovaj skoro jako klasický piáno.

P.K.