Re:teraOT: hra na klavir

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Úterý Prosinec 19 06:23:56 CET 2006

Ja jsem se na klavir ucil (a nenaucil.-(
Mohu se podivat, jestli jsem jeste nevyhodil ty noty ze kterych mne to ucili.
Byly tam vysvetlene i prstoklady, polohy rukou a jine nezbytnosti.
Jinak doporucuji poptat se v nejake lidove skole umeni nebo jak se ty bohulibe ustavy dnes jmenuji
z ceho to tam uci.

BTW: Sveho casu prislo na pretres, ze by se mohli ucit hudbe moji potomci.
Tak jsem pro zajimavost strcil nos do hudebnich nastroju, kolik dnes stoji pianino.
Prodavacka se chvili kroutila a teprve kdyz jsem ji ujistil, ze jej zatim kupovat nechci
a cena se mnou nesekne, prozradila, ze kolem 100000Kc, ze se delaji vicemene na zakazku
a devet z deseti ocnich lekaru....pardon co to kecam...zakazniku co si puvodne
chteli koupit pianino odchazi s klavesami.