Úprava motocyklu pro tělesně postiženého-elektronické ovládání spojky

Miroslav Kolínský miroslav.kolinsky@papouch.com
Úterý Prosinec 12 11:57:36 CET 2006

Šerých Jakub wrote:
> Nemam tuseni, jak se radi na dnesnich motorkach, ale pokud je to stejna nozni
> paka jako byla treba na Jawe 350, pak lze poloautomat realizovat uplne
> snadno. Znam to z Velorexu, ktery jsem vlastnil a ktery to tak mel udelane.
> Na pace razeni byla proste udelana vacka, ktera v neutralni poloze paky za
> lanko spojky netahala a spojka byla ovladana normalne (ve velorexu pedalem).
> Jakmile jste ale zatahl za radici paku dopredu nebo dozadu (nizsi stupen,
> vyssi stupen), vacka zatahla za lanko spojky. Radilo to krasne a dokonce se
> [...]
Dobrý den,
Problém je že bych potřeboval ovládání normální spojky na pravé ruce a
ještě nějak posílené. Když s motorkou pojedu brodem, bude poloautomat k
ničemu. Vůbec do terénu je spojka potřeba.

--
S pozdravem,
Miroslav Kolínský