RE: Úprava motocyklu pro tělesně postiženého-elektronické ovládání spojky

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Úterý Prosinec 12 10:48:30 CET 2006

Mam obavu, ze ovladani plynu a spojky zaroven by cinilo potize (rozjezd). Co vyuzit místo tesne před jednou ze stupacek (nejlepe asi te u zadni brzdy) k ovladani spojky patou a natahnout lanka k tahlu spojky paralelne aby zustala zachovana funkce spojky na riditkach? Predni brzdu bych urcite zachoval jak je.
Bezpečnost je jiste nutna. Postavit ale jako meritko bezpecnosti homologaci je minimálně sporne. Jiste je to ale cesta jak branit kutilství a tim ohrozovani ostatních.