rozlisovacka filmu; bolo (ale uz hodne davno): stehovani XP najiny disk - archivace 400-600GB fotek

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Prosinec 8 14:10:36 CET 2006

No ono nejde jenom o rozlisovaci schopnost, kazdy film ma svoji
senzometrickou krivku a chova se proste trochu jinak, koneckoncu je to jedna
z vyhod filmu oproti digitalu, pro stejny motiv muzu pouzit ruzne filmy a
dostanu trochu jiny vysledek (opravdu jiny, nekdy i docela vyrazne, neni to
nejaky pseudorozdil jako u ruznych hifistu s kapacitory a modrymi displeji).
Takze ne ze by to neslo, treba diaduplikatory jsou celkem bezna a levna vec,
ale navic ruku na srdce, zijeme prece v digitalni dobe, my chceme krucinal
kopii 1:1, no ne? :-)))))))))))

Ale faktem je, ze film je jinak perfektni archivni medium a take si toho na
nem velmi cenim. Ony ty profesionalni archivni firmy vedi, proc opravdu
cenna digitalni data umoznuji ulozit na mikrofise...

Dusan Dolezal