Re: OT: Lze smazat již odeslaný mail na straně příjemce pokud je nepřečtený

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Prosinec 5 23:01:54 CET 2006

Dekuji vsem za skutecne rychle odpovedi. Vzhledem k tomu, ze sice jde o
docela vaznou vec, ale nejde o zivot, tak jsme se s tim smirili. Diky moc a
preju vsem dobrou noc.
Jindra Polivka

Kruci, ted by se mi to hodilo :) Vypadlo mi slovicko:

MS Outlook (ne Express) neznamena *NUTNE* pouziti MS Exchange serveru