RE: OT: Lze smazat již odeslaný mail na straně příjemce pokud je nepřečtený

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Prosinec 5 23:03:07 CET 2006

A ani to nutně neznamená, že to bude fungovat. Nejdůležitejší podmínkou je
použití MAPI připojení na Exchange, Outlook to pak už nemusí ani být, ale
žádný další mail klient nemá tak pokročilou implementaci MAPI jako Outlook.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death