filtrace harmonickych

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Prosinec 5 23:11:35 CET 2006

Mno, ja k tomu napisu asi toliko:  Pocatecni nadseni opadlo, protoze ten
watmetr asi opravdu meri bludy. Odber kotle Dakon 24BK v klidu ukazuje
proud 0, prikon 0. Pritom zmereny proud jinym ampermetrem je asi 22 mA a
trafko v elektronice kotle pomerne dost hreje. Odhadem tak 3-5W urcite
vytopi do okoli......
Pak jsem meril odber dobijece akusroubovaku, ten je v klidu okolo 1-2W,
odber meri watmetr 0.02 A. Takze tomu moc nerozumim, nekde je neco shnileho.
Za trafem v kotli jsou 4 diody  a kond , nabijecka akusroubovaku je
spinany zdroj.